Pages

Co bych měla přečíst....


PAVEL, O. Smrt krásných srnců. Praha: HAK, 2002

Klasika. Docela se stydím, že jsem to ještě nečetla.

RUDIŠ, J. Nebe pod Berlínem. 1. vydání. Praha: Labyrint. 2002

Rudiše mám moc ráda, jen už jsem nějaká Přerudišovaná, protože jsem přečetla tři knížky od něj za sebou. Nebe pod Berlínem mám rozposlouchaný na mp3.

VACULÍK, L. Morčata. 1. vydání. Praha: Československý spisovatel. 1991
Krátký modelový román o absurditě, odcizení a kořenech lidské agresivity. Do toho se mi moc nechce abych řekla pravdu.

HOLAN, V. Dokument – Panychida. Praha.1949.
HRUBÍN, F. Hirošima. 5. vydání. Praha: Mladá fronta. 1987

Atomová pohroma. To bude něco pro mě.

SÝS, K. Velká kapesní láska. Brno: Onufrius. 2006

KAINAR, J. Nové mythy. 3. vydání. Praha: Československý spisovatel. 1967

HRABĚ, V. Horečka. 2. vydání. Praha: Labyrint. 1999

HRABĚ, V. Blues pro bláznivou holku. 1. vydání. Praha: Československý spisovatel. 1990

MIKULÁŠEK, O. Ortely a milosti. Praha: Československý spisovatel. 1958

KOLÁŘ, J. Dny v roce. 1. vydání. Praha: Vilímek. 1948

HRUBÍN, F. Romance pro křídlovku. 8. vydání. Praha: Československý spisovatel. 1977

ZAHRADNÍČEK, J. Dílo 2: La Saletta. 1. vydání. Praha: Československý spisovatel. 1992

SEIFERT, J. Píseň o Viktorce. 1. vydání. Praha: Československý spisovatel. 1950

DRDA, J. Němá barikáda. 25. vydání. Praha: Československý spisovatel. 1985.
Tohle se mi taky myslím bude líbit. I když náš profesor tvrdí, že zrovna tohle se moc nepovedlo. A nemáme kvůli jedné knížce Drdu odsuzovat.

KUNDERA, M. Monology. 4. vydání. Praha: Československý spisovatel. 1969




Žádné komentáře:

Okomentovat